Kundeservice

Kundestøtte

Her finner du hjelp og svar på spørsmål om internett, TV og fakturaen fra oss. Med enkle råd finner du løsningen selv.

Plutselig oppstått en feil?

I mange tilfeller løser tekniske problemer seg når man slår av og på enhetene.  Slå av og på både hjemmesentralen og de enhetene du kobler til nettet (eksempelvis mobil, pc og nettbrett). Det enkleste er å trekke ut stikkontakten på hjemmesentral og TV-dekoder.

Spam-knapp i webmail

Kunder som benytter webmail fra Altibox, har fra 17. april fått en oppgradert og tryggere versjon med en Spam-knapp for å slette og rapportere uønsket e-post/søppelpost. Vi ber om at du ikke åpner uønsket e-post men bare markerer dem og trykker på Spam-knappen.

Kontakt oss direkte

Det er mye du klarer å fikse selv, men vi er selvfølgelig her for deg om du trenger litt mer assistanse eller lurer på noe du ikke finner løsningen på her. Kontakt oss på Facebook, Twitter eller ved å klikke på knappen under for å ta kontakt med din lokale leverandør av Altibox på telefon eller e-post.